Klinikken er lukket pga. vinterferie i uge 8 (den 14.-23. februar; begge dage inklusiv)

E-MAILKONSULTATION OG RECEPTFORNYELSE VIA PATIENTPORTALEN

PATIENTPORTALEN er jeres selvbetjeningsportal. Her tilbydes E-mailkonsultation og receptfornyelse for de børn, som allerede er patienter hos os.

Inden I kan benytte Patientportalen for 1. gang, så skal I oprette jeres barn som bruger i Patientportalen. Denne oprettelse skal godkendes af klinikken (forventelig inden for 2 åbningsdage), hvorefter du modtager en mail, når dit barn er oprettet. Vi gør opmærksom på, at det SKAL være barnet der oprettes samt at det kun er muligt at have 1 mailadresse tilknyttet. 

Hvad kan E-mailkonsultation bruges til?

  • Enkle, konkrete og ikke-akutte spørgsmål vedrørende igangværende behandling, som ikke kræver øjeblikkeligt svar eller vurdering

Hvad kan E-mailkonsultation IKKE bruges til?

  • Akutte spørgsmål. Ring i stedet i telefontiden
  • E-mailkonsultation er ikke et dialogværktøj, hvor du kan skrive frem og tilbage med lægen. Dialog kræver en fysisk konsultation
  • Bestilling eller ændring af tider samt afbud skal foregå telefonisk; læs mere HER

Vi bestræber os på at besvare alle elektroniske henvendelser inden for 2 åbningsdage. 

Klinikken forbeholder sig ret til at ændre en E-mailkonsultation til en videokonsultation eller en fremmødetid, hvis vi vurderer, at det ikke er fagligt hensigtsmæssigt at håndtere henvendelsen via e-mail.